Ring
SE KURV
Payment Methods

Gorms vægttab med Iduva

 onsdag 07/10 , starter mit vægttab målet er 15 kg 

Udgangspunktet er 95.2 Kg. Fedtprocent på 25  og 107 cm rundt om livet


Jeg må indtil målet er nået spise 5 Iduva måltider dagligt,  jeg skal spise ca. hver tredje time. 

Der er en tommelfingerregel der lyder på at man skal drikke hvad der svarer til 1/3 af sin krops vægt i deciliter. Dvs. at når jeg vejer 95 Kg, skal jeg drikke ca. tre en halv liter vand dagligt. 



Dag 1 07/10/2015

Dagen er gået godt, jeg har ikke følt sult og har egentligt kun husket at spise mine 5 måltider fordi min alarm har mindet mig om det. Jeg tænker at mine glukogendepoter stadig er så fyldte at kroppen endnu ikke har lagt mærke til at jeg ikke giver den samme mængde kulhydrater som normalt. - Jeg har ikke dyrket nogen motion i dag. 


Dag 2 08/10/2015

I dag har jeg været til nogle møder rundt i landet, der har været rig mulighed for at lade mig friste. Omkring vejle er det lidt en rutine at tage en Cheeseburger, sådan en indeholder 304 kcal... I stedet hapsede jeg en iduva bar med 200 kcal og masser af vitaminer. Hen over middag følte jeg at maven var en anelse tom men det skyldes at den er vandt til at være fuld.. Jeg drak en halv liter vand, det fiksede det (: - Jeg har ikke dyrket nogen motion i dag.



Dag 3 09/10/2015 -Overskud! 

 

I morges prøvede jeg at snooze, men vågnedefrisk og fuld af energi - Fedt!  

Fandt på et fif til at give kaffen lidt mere hygge... Jeg skar min bar ud i mindre tern, helt perfekt :D  




I dag blev det til lidt motion, en god lang gå tur med dem her 


Dag 4 10/10/2015 - Ketose!

I dag har jeg godt kunnet mærke at kroppens glukose depoterer ved at være tømt, det er den ikke vandt til. Michael som har arbejdet med vægttab i over tyve år samt skrevet bogen Drop Vægten har givet mig et  meget simpelt tip jeg skal bare spørge mig selv om hvad et stykke slik eller kage giver mig, hvad er det jeg her og nu og på sigt får ud af at spise de søde sager? Det er altså ok at spise det, bare jeg er bevidst om hvorfor jeg gør det. I dag har jeg hver gang tænkt at mit vægttab betyder mere for mig, det har faktisk været med til at give meget motivation til at det her jo egentligt er meget let. #JegVinder

Lidt motivation, ti kilo om måneden er dæleme skarpt! 



- Det blev ikke til noget motion. 


Dag 5 11/10/2015 – Planlægning

 Kosten går rigtigt fint, jeg er ikke sulten og har nok energi.

Siden jeg startede på Iduva har jeg kun dyrket motion engang, det vil jeg gerne lave om på næste uge. Derfor har jeg planlagt at jegvil træne mandag, onsdag og fredag.

Nu er det sådan at jeg er i ketose og ikke får så mange kulhydrater, derfor er det naturligt at jeg vil blive hurtigere træt i forbindelse med næste uges træning. - Jeg har ikke motioneret i dag.


Dag 6 12/10/2015 - Fremgang



Så fik jeg gået mine 30 minutter, det er ikke så meget men det skal nok komme hen af vejen :) 



Dag 7 13/10/2015 – Tilfreds!

Det kører bare derudaf, jeg er ikke sulten og jeg mangler ikke energi. Jeg er faktisk motiveret for at lave ekstra for lige at få det til at gå lidt hurtigere. Det skal jeg lade være med, jeg skal i stedet være tilfreds og nyde at det går så godt. Det kan godt være lidt af en øvelse, men en sundøvelse (:

Jeg er typen der elsker lidt mælk i min kaffe, det er ikke så hensigtsmæssigt når jeg nu gerne vil være i ketose. Derfor putter jeg istedet lidt kaffe i min chokolade drik, det er mums :D 

- halvandet minut i microen for at holde det simpelt.

 

Det bliver ikke til noget motion i dag, jeg er nemlig kommet bagud med en serie jeg bare skal have set (; 


Dag 8 14/10/2015 - Motion

Kosten går perfekt, det er super nemt! Jeg har besluttet mig for at komme i gang med noget træning, lige nu gør jeg det altså ikke for at opnå nogle resultater med det,

men for lige at vænne mig selv og kroppen til træning. Jeg vil ikke presse mig selv på nuværende tidspunkt, lige nu har jeg stor succes med vægttabet og det er jo super i sig selv. Dagens motion blev således.

Mavebøjninger indtil jeg ikke kunne tage flere

Armbøjninger indtil jeg ikke kunne tage flere

Rygbøjninger indtil jeg ikke kunne tage flere

Det gentog jeg 3 gange, jeg var færdig på under et kvarter. 


Dag 9 15/10/2015 - Drive


               

 


Dag 10 16/10/2015

En halv stresset dag, man kan hurtigt glemme et måltid eller to når tingene går lidt stærkt, det er her det kan blive hårdt, det er her kroppen begynder at hige efter hurtig energi.  I dag har mine alarmer hjulpet mig.

 


Dag 11 17/10/2015

At spise kosterstatning til selskaber,  kan man det uden at være asocial?  Kan man overhovedet tillade sig det? 

Det tænker jeg sagtens at man kan, jeg ved med mig selv hvor meget lettere det er for mig hvis jeg ikke spiser andet, heller ikke selvom det enda er sundt. 

Det her vægttab handler for mig om at gøre det på den letteste måde, der er nok af andre udfordringer :) 



Dag 12 18/10/2015 


Jeg har været lidt søndags sulten.... ekstra slik syg :D men har drukket noget ekstra vand og brugt tanker på at glæde mig til jeg når vægttabet. positiv energi! 


Dag 13 19/10/2015 - Halvvejs! 


Så havnede jeg på delmålet, 7,5 kg på 13 dage... Jeg er ikke sulten, jeg mangler ikke energi og jeg har lige tabt mig 7,5 kg, og smidt 12 cm rundt om livet... det svarer til en iphone 5 - Vildt ! :D 

Dag 14 20/10/2015

Der er ikke længe til jeg rammer mit mål, hvad gør jeg så?Det er let nok at tabe sig, specielt på Iduva kosten. På et tidspunkt rammerjeg den vægt jeg vil, på et tidspunkt rammer jeg målet og hvad gør jeg så? Det erklart at hvis jeg falder tilbage i de gamle vaner der i første omgang gjordemig overvægtig, ja så bliver jeg det igen. Nu hvor jeg har overskuddetplanlægger jeg min kost og motion såfremt jeg har nået målet. Jeg bruger ikkeså meget energi på det, men læser lidt når tiden lige er der. Jeg har en ide omat når målet er nået vil jeg købe ind til en uge ad gangen, det kan være detændre sig men lige nu virker det klogt (:  


Dag 15 21/10/2015 


Det kører bare. :D 


Dag 16 22/10/2015

jeg har indtil nu tabt mig 8,3 kg og 14 cm rundt om maven. Det kan ses! både på et billede, min selvtillid og motivation til at fortsætte




Dag 17 24/10/2015


Dag 18 24/10/2015

Jeg har lidt brugt det her afsnit som min dagbog, et af detips der er når man påbegynder et stort vægttab eller en decideret livsstils ændringer at skrive dagbog. Det er en nem måde at kigge tilbage og se hvad derallerede er sket. Jeg har aldrig skrevet Dagbog… Men jeg må indrømme at jeg nukan forstå hvorfor folk foreslår det (: 


Dag 19 25/10/2015

Jeg savner lidt struktur? :D Søndag er en hygge dag, jeg sover lidt længere, jeg laver lidt mindre... Hvis jeg er heldig falder jeg over en god film eller serie der skal ses. Her kan det godt være svært at holde sig fra de søde sager, det ligger jo næsten i armen at gribe ud efter slik og andre søde sager. Jeg fik et tip om at jeg bare skulle børste tænder, så forsvandt den trang... Det synes jeg nu ikke helt passede. Det var jo egentligt ikke så meget trangen efter søde sager, nærmere at lave noget med hænderne. Det virker nok som et lidt underligt tip men for mig virkede det at side med en lille bold. 

Dag 20 26/10/2015


Dag 21 27/10/2015

Det er virkeligt overskueligt det her, jeg blev lige inviteret på en enkelt øl i dag, fik overtalt min kammerat om at vi skulle prøve cafe og kaffe i stedet :D 

Dag 22 28/10/2015

Jeg er stadig meget motiveret, er begyndt at have lidt hænge røv :O det er sådan set ikke den værste følelse :D 

Dag 23 29/10/2015


                           


Dag 24 30/10/2015 

Dag 25 31/10/2015

Dag 26 01/11/2015

Dag 27 02/11/2015

Dag 28 03/11/2015

Dag 29 04/11/2015

Dag 30 05/11/2015